Masz stronę internetową? Świetnie!
Teraz pora na pozycjonowanie!

 

Jako użytkownik Internetu zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważny jest przyjazny charakter strony – łatwość nawigacji, szybkość ładowania się i przejrzystość. Internauci oceniają ją w kilka sekund – biorą pod uwagę profesjonalne teksty, strukturę witryny czy funkcje ułatwiające filtrowanie i sortowanie produktów czy usług. Oceny użytkowników wpływają na postrzeganie Twojego serwisu w sieci. Ale to dopiero początek – ktoś przecież musi najpierw na niego trafić! W tym momencie pewnie zadajesz sobie pytanie: jak tego dokonać? Jak trafić na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania? Odpowiedź jest prosta – potrzebujesz pozycjonowania!

Linki sponsorowane
Google AdWords

 

1. Kampania produktowa Google AdWords (Zakupy Google)

 

2. Skorzystaj z ogromnej liczby formatów reklamowych, aby realizować swoje cele. Do dyspozycji masz reklamy:

– tekstowe,
– graficzne (banery reklamowe),
– interaktywne i animowane,
– reklamy wideo.

 

3. Remarketing Google AdWords, czyli „Zapraszamy ponownie!”
Remarketing daje Ci możliwość dotarcia do użytkownika:

– w wyszukiwarce Google,
– w sieci reklamowej Google, na którą składają się tysiące stron i aplikacji mobilnych,
– w serwisie YouTube.

Pozycjonowanie
stron internetowych (SEO)

 

Pozycjonowanie stron – szereg działań, których celem jest osiągnięcie przez daną stronę internetową jak najwyżej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania.

 

Proces ten składa się z działań „on page”, czyli optymalizacji samej witryny (działanie to znane jest jako SEO – Search Engine Optimization), jak też prac „off page” wykonywanych poza samą stroną internetową.

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

ikony(6)
Wyższe pozycje strony w wyszukiwarce Google
ikony(4)
Przypływ Klientów
ikony(1)
Zwiększony ruch w serwisie
ikony(3)
Wzrost zysków firmy
ikony(5)
Wzrost liczby zapytań o Twoją ofertę
ikony(2)
Rozpoznawalność firmy