Masz stronę internetową? Świetnie!
Teraz pora na pozycjonowanie!

Jako użytkownik Internetu zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważny jest przyjazny charakter strony – łatwość nawigacji, szybkość ładowania się i przejrzystość. Internauci oceniają ją w kilka sekund – biorą pod uwagę profesjonalne teksty, strukturę witryny czy funkcje ułatwiające filtrowanie i sortowanie produktów czy usług. Oceny użytkowników wpływają na postrzeganie Twojego serwisu w sieci. Ale to dopiero początek – ktoś przecież musi najpierw na niego trafić! W tym momencie pewnie zadajesz sobie pytanie: jak tego dokonać? Jak trafić na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania? Odpowiedź jest prosta – potrzebujesz pozycjonowania!

Jak to działa?

Nie da się ukryć – ponad 90% internautów przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwarki w poszukiwaniu interesujących ich treści. Jesteś w TOP 10? Jeśli nie lub jeśli zależy Ci na wyprzedzeniu konkurentów, pozycjonowanie jest na to właściwym sposobem!

Krok po kroku: internauta wpisuje w pole wyszukiwania słowo lub tekst, który ma za zadanie doprowadzić go do tego, czego szuka. Są to tzw. frazy kluczowe. Pozycjonowanie ma na celu wyniesienie strony na jak najwyższe pozycje na określone słowa i wyrażenia kluczowe, a więc na to, czego szukają Twoi klienci.

Skąd jednak masz wiedzieć, czego poszukują? To proste! Pozycjoner dokonuje analizy rynku i zachowań użytkowników, biorąc pod uwagę ofertę Twojej firmy. Odpowiednio nasycona frazami kluczowymi strona i bogata sieć wartościowych linków prowadzących do Twojej witryny to podstawa procesu pozycjonowania. Jeśli jednak zależy Ci na skutecznym pozycjonowaniu, warto powierzyć to zadanie ekspertom, którzy wypracują dobre pozycje, podczas gdy Ty będziesz tylko czekać aż Twój biznes nabierze rozpędu!

Jakie korzyści przynosi pozycjonowanie?

Wyższe pozycje strony w wyszukiwarce Google

Wyższe pozycje strony w wyszukiwarce Google

Zwiększony ruch w serwisie

Zwiększony ruch w serwisie

Wzrost liczby zapytań o Twoją ofertę

Wzrost liczby zapytań o Twoją ofertę

Przypływ Klientów

Przypływ Klientów

Wzrost zysków firmy

Wzrost zysków firmy

Rozpoznawalność firmy

Rozpoznawalność firmy