Kampania Google Ads - Case Study Vindebar

Ponad 100 zapytań miesięcznie dzięki kampanii Google Ads dla Vindebar

Marka Vindebar zajmująca się obsługą eventów to nasz stały klient, z którym wypracowaliśmy skuteczną strategię realizowania celu, jakim jest regularność w pozyskiwaniu leadów.

Odpowiednio skonfigurowane kierowanie kampanii Google Ads zapewnia tej firmie stały rozwój biznesowy.

Głos klienta

Moim głównym celem biznesowym jest pozyskiwanie zapytań na nasze usługi – działam w dwóch płaszczyznach: jako mobilne bary eventowe, w których realizujemy usługi barmańskie, drugą usługą jest natomiast obsługa baristyczna, którą głównie wykonujemy na wszelkiego rodzaju wydarzeniach firmowych, targach branżowych, imprezach promocyjnych.

Agencja Ansite pomogła dopracować moje pomysły na materiały dotyczące działalności Vindebaru, a także zaproponowała skuteczną strategię na rozwój działań reklamowych. Zapytania pozyskuję poprzez reklamę Google Ads, w której kierowanie odbywa się dwutorowo – zarówno na usługi baristy na targi, jak również barmana na wesela i inne eventy.

Regularność pozyskiwanych leadów utwierdza mnie w przekonaniu, że firma Ansite zna się na tym, co robi i wykonuje to jak najbardziej skutecznie. Polecam!

Problemy do rozwiązania

  • Pozyskiwanie regularnych zapytań na usługi
  • Usprawnienie procesu i finalizacji zapytań na stronie docelowej
  • Wzmocnienie rozpoznawalności i świadomości marki

Zrealizowaliśmy dla klienta:

Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads

Przebieg współpracy

Optymalizacja strony docelowej

Dla klienta wykonaliśmy kompleksowe wdrożenie strony internetowej, którą istotnie zoptymalizowaliśmy w zakresie kierowanych reklam.

Wypracowaliśmy na podstawie pogłębionej analizy kluczowe elementy do optymalizacji, które poprawiły interakcję użytkownika z witryną.

Wzrost zaangażowania na stronie internetowej o 247%

Poprawa konwersji na stronie internetowej

Poprawa strony internetowej Vindebar miała za zadanie także poprawę przekładalności pozyskanego ruchu oraz zaangażowania na realne leady.

To udało się sukcesywnie zwiększać poprzez optymalizację ścieżki konwersji.

101% więcej finalizacji wysłania zapytania

Optymalizacja kampanii Google Ads

Co dziesiąte kliknięcie reklamy kończy się konwersją – to świetny wyznacznik tego, jak udało się nam skutecznie zoptymalizować pozyskiwanie zapytań dla klienta oraz prowadzone w tym celu kampanie Google Ads.

Tak wysoki współczynnik konwersji to zasługa odpowiedniej analizy fraz kluczowych oraz kierowania na podstawie grup docelowych firmy i zakresu jej usług.

Wzrost przesyłanych zapytań o 67% rok do roku

Zwiększenie świadomości marki

Stałe działania reklamowe w sieci wyszukiwania, a także polecenia klientów na podstawie jakości oferowanych usług sprawiają, że do firmy Vindebar zgłasza się coraz więcej osób z organicznych zapytań, a także poprzez ruch bezpośredni.

Zapytania brandingowe oraz wejścia bezpośrednie na stronę internetową potwierdzają  realizowanie celu zwiększania świadomości marki na rynku.

Zwiększenie ruchu bezpośredniego na stronie o 35%

Wyniki

Współpracujemy z klientem nieprzerwanie od października 2022 roku.. Zrealizowaliśmy dla klienta szereg kluczowych zmian na stronie docelowej oraz w kierowaniu reklam, przez co firma notuje regularnie sporo zapytań niewielkim nakładem budżetowym.

Efekty

Chcesz poprawić swoje wyniki?

Zgłoś się do nas. Wspólnie wypracujemy odpowiednią strategię działań, które pozwolą poprawić Twoje wyniki.

Skorzystaj z naszych usług i osiągnij poprawę wyników! 

Zobacz inne case study

Przeczytaj także