Kampania Google Ads - Case Study EasyBlend
843% wzrostu przychodów ze sprzedaży
Dla klienta EasyBlend zrealizowaliśmy nowy sklep internetowy, który miał za zadanie usprawnić sprzedaż online.
W kampaniach Google Ads skupiamy się na pozyskiwaniu sprzedaży w strategii multichannel, koncentrujemy się w największym stopniu na zwiększaniu skuteczności i konwersjach sprzedaży z kampanii reklamowych.
Głos klienta
Jesteśmy firmą, której corem biznesowym jest dystrybucja na rynek polski blenderów bezprzewodowych marki EasyBlend. Naszym wyróżnikiem na rynku jest wydajność ostrzy w blenderze przy jednoczesnym zachowaniu poręczności i małej wagi produktu.
Do agencji Ansite zgłosiliśmy się, ponieważ nasz dotychczasowy sklep internetowy generował bardzo niską sprzedaż. Od początku spodobała mi się współpraca, ponieważ w przeciwieństwie do poprzednich agencji wszystko oparte było na analizie i wypracowanej strategii.
Zaczęliśmy pracę od warsztatów. Ustaliśmy, że aby skutecznie wdrażać działania reklamowe musimy kompleksowo zoptymalizować sklep oraz proces zakupowy na nim. Dzięki temu mogliśmy rozpocząć intensywne działania w Google Ads, z którego efektu sprzedażowego jestem bardzo zadowolony.
Problemy do rozwiązania
- Zbudowanie kanału sprzedaży internetowej
- Optymalizacja procesu zakupowego
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży online
- Zwiększenie widoczności i świadomości marki
Zrealizowaliśmy dla klienta:
- warsztaty projektowe
- projekt i wdrożenie nowego sklepu internetowego
- Optymalizacja procesu zakupowego i widoku koszyka (One Page Checkout)
- Konfiguracja konta Google Merchant Center
- Optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads
Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads
Przebieg współpracy
Warsztaty marketingowe
Przeprowadziliśmy z klientem warsztaty marketingowe, aby dowiedzieć się z jakimi problemami mierzy się klient. Wypracowaliśmy dzięki pogłębionej pracy warsztatowej oraz analizie jakie obszary działań są kluczowe do poprawy i wdrożenia.
Opracowania strategia działań marketingowych
Wdrożenie i optymalizacja nowego sklepu internetowego
Na podstawie wypracowanych wniosków z warsztatów oraz poglębionej analityki względem starego sklepu zdecydowaliśmy się na przygotowanie kompletnie nowego sklepu internetowego.
Wdrożyliśmy już na etapie projektowym rozwiązania, które znacznie poprawiły użytkowanie sklepu – a to przełożyło się na zwiększenie sprzedaży.
- 217% wzrost zaangażowania na stronie
- 53% wzrostu łącznych przychodów
- 127% więcej finalizacji zakupów
127% więcej finalizacji zakupów
Wdrożenie i konfiguracja Google Ads
Dzięki optymalizacji procesu zakupowego na nowym sklepie internetowym mogliśmy uruchomić kampanie reklamowe. Było dla nas bardzo ważne, aby kierowanie reklam odbywało się na zoptymalizowany sklep, by móc zwiększać współczynnik konwersji.
Prowadzimy dla marki EasyBlend różnego typu kampanie reklamowe. Wynika to z wypracowanej strategii multichannel, która jednocześnie oparta jest na zwiększaniu sprzedaży, ale także sukcesywnym zwiększaniu widoczności i świadomości marki. Z tego powodu prowadzimy na koncie Google Ads:
- kampania w sieci wyszukiwania (Search)
- kampania w sieci reklamowej (Display)
- kampania produktowa (Google Shopping)
- kampania generująca popyt
- kampania wideo
Widoczność marki uzyskana na poziomie 5,5 milionów wyświetleń w 6 tygodni
Kampania produktowa - Google Merchant Center
Specyfika działalności klienta, a więc sklepu e-commerce warunkowała, że jako kluczowy element wskazaliśmy w naszej strategii działań kampanię produktową.
Skonfigurowaliśmy dla klienta konto Google Merchant Center, dodając i optymalizując feed produktowy, aby znacząco zwiększyć widoczność produktów – jednocześnie od początku wskazywaliśmy klientowi największą przekładalność tego typu kampanii na sprzedaż, co widoczne jest w strukturze konwersji i przychodów.
- 42,5% wartości konwersji pochodzi z kampanii produktowej
- Ponad milion wyświetleń produktów marki w 1,5 miesiąca
- 6 tysięcy kliknięć marki producenta w Google Shopping
42,5% wartości konwersji pochodzi z kampanii produktowej
Wyniki
Współpracujemy z klientem od września 2023 roku. Proces przygotowywania i wdrożenia nowego sklepu internetowego zakończyliśmy w maju 2024 roku, co pozwoliło na intensyfikację działań reklamowych w Google Ads..
Efekty
- Wzrost ruchu na sklepie internetowym o 569%
- Wzrost nowych użytkowników o 988%
- Wzrost przychodów ze sprzedaży na sklepie internetowym o 843%
Chcesz poprawić swoje wyniki?
Zgłoś się do nas. Wspólnie wypracujemy odpowiednią strategię działań, które pozwolą poprawić Twoje wyniki.
Skorzystaj z naszych usług i osiągnij poprawę wyników!