Kampania Google Ads - Case Study EasyBlend

843% wzrostu przychodów ze sprzedaży

Dla klienta EasyBlend zrealizowaliśmy nowy sklep internetowy, który miał za zadanie usprawnić sprzedaż online.

W kampaniach Google Ads skupiamy się na pozyskiwaniu sprzedaży w strategii multichannel, koncentrujemy się w największym stopniu na zwiększaniu skuteczności i konwersjach sprzedaży z kampanii reklamowych.

Głos klienta

Jesteśmy firmą, której corem biznesowym jest dystrybucja na rynek polski blenderów bezprzewodowych marki EasyBlend. Naszym wyróżnikiem na rynku jest wydajność ostrzy w blenderze przy jednoczesnym zachowaniu poręczności i małej wagi produktu. 

Do agencji Ansite zgłosiliśmy się, ponieważ nasz dotychczasowy sklep internetowy generował bardzo niską sprzedaż. Od początku spodobała mi się współpraca, ponieważ w przeciwieństwie do poprzednich agencji wszystko oparte było na analizie i wypracowanej strategii. 

Zaczęliśmy pracę od warsztatów. Ustaliśmy, że aby skutecznie wdrażać działania reklamowe musimy kompleksowo zoptymalizować sklep oraz proces zakupowy na nim. Dzięki temu mogliśmy rozpocząć intensywne działania w Google Ads, z którego efektu sprzedażowego jestem bardzo zadowolony. 

Problemy do rozwiązania

  • Zbudowanie kanału sprzedaży internetowej
  • Optymalizacja procesu zakupowego
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży online
  • Zwiększenie widoczności i świadomości marki

Zrealizowaliśmy dla klienta:

Prowadzenie kampanii reklamowej Google Ads

Przebieg współpracy

Warsztaty marketingowe

Przeprowadziliśmy z klientem warsztaty marketingowe, aby dowiedzieć się z jakimi problemami mierzy się klient. Wypracowaliśmy dzięki pogłębionej pracy warsztatowej oraz analizie jakie obszary działań są kluczowe do poprawy i wdrożenia. 

Opracowania strategia działań marketingowych

Wdrożenie i optymalizacja nowego sklepu internetowego

Na podstawie wypracowanych wniosków z warsztatów oraz poglębionej analityki względem starego sklepu zdecydowaliśmy się na przygotowanie kompletnie nowego sklepu internetowego. 

Wdrożyliśmy już na etapie projektowym rozwiązania, które znacznie poprawiły użytkowanie sklepu – a to przełożyło się na zwiększenie sprzedaży.

  • 217% wzrost zaangażowania na stronie
  • 53% wzrostu łącznych przychodów
  • 127% więcej finalizacji zakupów
127% więcej finalizacji zakupów

Wdrożenie i konfiguracja Google Ads

Dzięki optymalizacji procesu zakupowego na nowym sklepie internetowym mogliśmy uruchomić kampanie reklamowe. Było dla nas bardzo ważne, aby kierowanie reklam odbywało się na zoptymalizowany sklep, by móc zwiększać współczynnik konwersji

Prowadzimy dla marki EasyBlend różnego typu kampanie reklamowe. Wynika to z wypracowanej strategii multichannel, która jednocześnie oparta jest na zwiększaniu sprzedaży, ale także sukcesywnym zwiększaniu widoczności i świadomości marki. Z tego powodu prowadzimy na koncie Google Ads: 

  • kampania w sieci wyszukiwania (Search)
  • kampania w sieci reklamowej (Display)
  • kampania produktowa (Google Shopping)
  • kampania generująca popyt
  • kampania wideo
Widoczność marki uzyskana na poziomie 5,5 milionów wyświetleń w 6 tygodni

Kampania produktowa - Google Merchant Center

Specyfika działalności klienta, a więc sklepu e-commerce warunkowała, że jako kluczowy element wskazaliśmy w naszej strategii działań kampanię produktową. 

Skonfigurowaliśmy dla klienta konto Google Merchant Center, dodając i optymalizując feed produktowy, aby znacząco zwiększyć widoczność produktów – jednocześnie od początku wskazywaliśmy klientowi największą przekładalność tego typu kampanii na sprzedaż, co widoczne jest w strukturze konwersji i przychodów. 

  • 42,5% wartości konwersji pochodzi z kampanii produktowej 
  • Ponad milion wyświetleń produktów marki w 1,5 miesiąca
  • 6 tysięcy kliknięć marki producenta w Google Shopping
42,5% wartości konwersji pochodzi z kampanii produktowej

Wyniki

Współpracujemy z klientem od września 2023 roku. Proces przygotowywania i wdrożenia nowego sklepu internetowego zakończyliśmy w maju 2024 roku, co pozwoliło na intensyfikację działań reklamowych w Google Ads..

Efekty

Chcesz poprawić swoje wyniki?

Zgłoś się do nas. Wspólnie wypracujemy odpowiednią strategię działań, które pozwolą poprawić Twoje wyniki.

Skorzystaj z naszych usług i osiągnij poprawę wyników! 

Zobacz inne case study

Przeczytaj także