Kampania Google Ads - Case Study Leśniczówka
9239% wzrostu przychodów przez zbudowanie i rozwój sprzedaży internetowej
Dla naszego stałego partnera biznesowego Leśniczówka Gościejowice sp. z o. o. wdrożyliśmy działania reklamowe w Google Ads, dzięki czemu firma zanotowała znaczny wzrost ogólnych przychodów spółki.
Opracowania dedykowanego sklepu internetowego ze zoptymalizowanym procesem zakupowym oraz kierowaniem kampanii Google Ads pozwolił na zbudowanie solidnego kanału sprzedaży internetowej, a także znacznie zwiększył świadomość marki.
Głos klienta
Jesteśmy firmą działającą w branży produkcyjnej, specjalizującą się w wędlinach z dziczyzny. Dzięki firmie Ansite udało nam się skutecznie wejść na rynek e-commerce, poprzez stworzenie nowoczesnego sklepu internetowego. Od początku współpraca z Ansite przebiegała wzorowo. Ich profesjonalne podejście, oparte na dogłębnej analizie i wypracowanej strategii, zaimponowało nam od pierwszego kontaktu.
Rozpoczęliśmy współpracę od warsztatów, na których ustaliliśmy, że kluczowe będzie kompleksowe zoptymalizowanie naszego sklepu oraz procesu zakupowego. Dzięki intensywnym działaniom SEO oraz przede wszystkim efektywnym kampaniom Google Ads, obroty naszego sklepu wystrzeliły w górę w relatywnie krótkim czasie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów i z czystym sumieniem możemy polecić firmę Ansite każdemu, kto chce skutecznie rozwijać swój biznes w internecie.
Problemy do rozwiązania
- Sprzedaż oparta jedynie na lokalnej działalności
- Wdrożenie działań e-commerce
- Poszerzenie świadomości marki na ogólnokrajową skalę
Zrealizowaliśmy dla klienta:
- Utworzenie dedykowanego sklepu internetowego
- Optymalizacja koszyka i procesu zakupowego
- Integracje do zbierania opinii o sklepie i produktach
- Optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads
Google Ads dla sklepu e-commerce
Przebieg współpracy
Projektowanie sklepu internetowego
Opracowaliśmy na podstawie pracy warsztatowej z klientem strategię, która zawierała odpowiedni plan wejścia marki w rynek e-commerce.
Stworzyliśmy dedykowany sklep internetowy, który z klientem pomagaliśmy rozwijać poprzez tworzenie nowych kategorii produktowych, dzięki czemu sukcesywnie zwiększamy wartość klienta w czasie.
Zwiększenie liczby zakupów w sklepie internetowym o 7416%
Optymalizacja koszyka
Działający sklep z poprawnie wdrożoną analityką to skarbnica wiedzy, na podstawie której możemy udoskonalić wszelkie elementy kluczowe pod kątem realizacji celu biznesowego.
Żeby maksymalizować sprzedaż na sklepie internetowym zoptymalizowaliśmy proces zakupowy, aby zmniejszyć porzucenia koszyka, tym samym budując kolejne przychody dla klienta.
12% mniej porzuconych koszyków
Rozwój działań reklamowych Google Ads
Kluczowe było dla nas, aby zbudować dla klienta mocne fundamenty do znacznej poprawy wyników sprzedażowych.
Prowadzimy działania SEO, jednak głównym motorem napędowym wzrostu biznesowego są efektywnie prowadzone kampanie reklamowe Google Ads. Realizujemy kampanie w sieci wyszukiwania, ale także w celach zwiększania świadomości marki reklamy displayowe. Dzięki sprawnie pozyskanym danym uruchomiliśmy kampanie Performance Max, a także kampanie produktowe.
827% zwrotu z nakładu na reklamę (ROAS)
Zwiększenie świadomości marki
Rozwiązaliśmy problem w postaci lokalności marki dzięki kompleksowym działaniom reklamowym, a także opracowaniu marki Wędliny Gościejowickie, która jest istotnym elementem oferty.
Nasza współpraca przyniosła efekt, dzięki czemu ponad 99% ruchu w sklepie internetowym pochodzi poza rodzimym regionem marki, a powracający regularnie klienci stanowią już 13% całości.
Wzrost o 190% zapytań związanych z nazwą marki
Wyniki
Współpracujemy z klientem nieprzerwanie od początku 2022 roku. Rozwinęliśmy biznes poprzez rozwój sprzedaży internetowej, która obecnie stanowi o sile sprzedaży spółki Leśniczówka.
Od czerwca 2023 roku prowadzimy i optymalizujemy działania reklamowe Google Ads, które zapewniają klientowi wysoki zwrot z nakładów reklamowych.
Efekty
- Wzrost przychodów firmy aż o 9239%
- ROAS na poziomie 827%
- Zwiększenie liczby zakupów w sklepie internetowym o 7416%
- Niższy wskaźnik porzuconych koszyków o 12%
- Zbudowanie świadomości marki w skali kraju - wzrost w postaci 190% więcej zapytań związanych z marką sklepu
- 13% kupujących to powracający klienci
- Rozwój sprzedaży zagranicznej - klienci zagraniczni generują 5% całości przychodów
Chcesz poprawić swoje wyniki?
Zgłoś się do nas. Wspólnie wypracujemy odpowiednią strategię działań, które pozwolą poprawić Twoje wyniki.
Skorzystaj z naszych usług i osiągnij poprawę wyników!