Ergo to firma z wieloletnią tradycją zajmująca się doradztwem finansowym, która zwróciła się do nas w celu całościowego odświeżenia swojego wizerunku. Rebrand zakładał zaprojektowanie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej wyróżniającą firmę na tle konkurencji. Zależało nam, żeby projekt logo był minimalistyczny i nowoczesny oraz budził skojarzenia z marką premium. Zdecydowaliśmy się wyrazistą kolorystykę i prosty krój pisma, a całość dopełnia sygnet symbolizujący liczydło i wpisaną w niego literą K (księgowość).
Przygotowana wraz z logiem księga znaku dokładnie opisuje budowę i elementy składowe logo, dopuszczalne warianty znaku, przestrzeń bezpieczną, precyzuje zabronione modyfikacje i formy użycia logo, a także opisuje kolorystykę brandu oraz wykorzystywana typografię. Brandbook zawiera również projekty poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej m.in.: papier firmowy, wizytówki, teczka ofertowa, stopki mailowe, notes a także, projekty firmowych gadżetów.
Co zrealizowaliśmy