Projekt logo i księga znaku
Gościejowickie

Gosciejowickie to producent wędlin z tradycją od ponad 40 lat. Zgłosił się do nas z potrzebą zaprojektowania nowego logo dla swojej marki. Klientowi zależało aby podkreślić region z jakiego się wywodzi firma.

 

Na pierwszym planie logo jest pieczołowicie zilustrowany założyciel marki, pionier wędliniarstwa w Gościejowicach. Na drugim planie widać sielankowy obraz Gościejowic z wodnym młynem, który niegdyś funkcjonował we wsi. Cała kompozycja logo uzupełniona jest o pola i lasy.

Co zrealizowaliśmy

 

  • projekt logo
  • księga znaku
Dobry projekt logo zawiera elementy, które reprezentują tożsamość i osobowość marki. Projekt logo zawiera również różne wersje kolorystyczne. Logo podstawowe oraz w wersji monochromatycznej z białym tłem.
Geneza powstania logo. Gościejowickie. Wędliny od pokoleń to marka z tradycjami oferująca klientom wędliny przygotowywane według staropolskich receptur. Patrząc w przyszłość czerpie pełnymi garściami z przeszłości, tradycji i doświadczenia swoich mistrzów. Mentorem brandu jest Tadeusz Witkowski, pionier wędliniarstwa w Gościejowicach. To jego pieczołowicie zilustrowany wizerunek zdobi logo marki będąc centralnym elementem firmowego sygnetu. Na drugim planie, za plecami pana Tadeusza, widać sielankowy obraz starych Gościejowic z wodnym młynem, który niegdyś działał we wsi. Kompozycję dopełniają pola i lasy - przyroda, która zapewnia wyśmienity smak wędlin marki Gościejowickie.
Budowa znaku. Elementy składowe. Logotyp, rok założenia, sygnet, claim
Konstrukcja logo: Znak firmowy marki Gościejowickie zbudowany jest na bazie okręgów wpisanych w siebie koncentrycznie przy zachowaniu proporcji. Położenie względem siebie każdegoz najważniejszych elementów logo jest ściśle określone. Począwszy od odległości zewnętrznej części - krańców emblematu, które tworzy wstęga z datą założenia brandu - a zewnętrznego okręgu, elementy umieszczone są koncentrycznie w odlegości stanowiącej 160% odległości mierzonej pomiędzy elementami dla nich zewnętrznymi.
Wersje sygnetu: Sygnet w wersji podstawowej, sygnet z białym obrysem oraz sygnet w wersji monochromatycznej
Księga znaku zawiera kolorystykę brandu. Kolory podstawowe oraz kolory uzupełniajace
Kolory uzupełniające kolory podstawowe marki.
Projektowanie logo dla firm

Interesuje Cię podobna realizacja?

Otrzymaj bezpłatną wycenę