Identyfikacja wizualna dla marki z charakterem

Identyfikacja wizualna tworząca spójny komunikat

Projekt identyfikacji wizualnej od Ansite, to spójny język kolorystyki, typografii i elementów graficznych, które razem tworzą mocny komunikat. Powstaje wizerunek, który przyciąga, opowiada historię i wyróżnia markę na tle konkurencji.

Projektujemy identyfikacje wizualne dla różnych branż i produktów

Tworzymy identyfikacje wizualne dostosowane do unikalnych potrzeb każdej branży i produktu. Projektując łączymy doświadczenie z kreatywnością, dzięki czemu otrzymujesz rozwiązanie szyte na miarę.

Specjalizujemy się w projektowaniu:

Zaufali nam
Czarne logo firmy All Windows
Czarne logo firmy K2 Biznes
Projektowanie identyfikacji wizualnej

Decydując się na identyfikację wizualną w Ansite otrzymasz:

Przedstawienie wyróżniającego się logotypu zaprojektowanego przez profesjonalnego grafika komputerowego

Wyróżniający się indywidualny projekt graficzny

Otrzymasz identyfikację wizualną dostosowany do specyfiki Twojej branży. Kładziemy nacisk na indywidualność i unikalność projektu.

Odpowiednio dobrana kolorystyka, typografia i elementy graficzne sprawią, że Twoja marka lub produkt przyciągnie uwagę i zostanie zapamiętana przez klienta.

Spójna prezentacja wizerunku marki i produktu

Spójny wizerunek marki to klucz do sukcesu, który skutecznie zwiększa jej rozpoznawalność wśród klientów. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej projektujemy tak, aby tworzyły razem harmonijną całość.

Z takim podejściem Twoja marka utrwali swoją rozpoznawalność.

Spójna prezentacja wizerunki marki zwizualizowana na przykładzie gadżetów firmowych - kubka ceramicznego z logo firmy oraz identyfikatora dla pracownika
Projekty graficzne opakowań produktowych na przykładzie wizualizacji opakowania blendera bezprzewodowego

Rozpoznawalność wśród konkurencji

Tworzenie strategii identyfikacji wizualnej rozpoczynamy od analizy konkurencji, dzięki czemu otrzymasz projekt unikalny, wyróżniający się na tle rywali biznesowych.

Wyrazista identyfikacja przyciągnie uwagę klientów i zapadnie w pamięć, zapewniając marce rozpoznawalność na rynku.

Gotowe materiały graficzne do wielokrotnego zastosowania

Otrzymasz księgę znaku zawierającą gotowe elementy graficzne i typograficzne, które posłużą Ci do dalszej komunikacji z klientami. Dzięki nim z łatwością przeniesiesz spójny komunikat na nowe elementy, rozszerzając ofertę swojej firmy.

Oszczędzisz swój czas i fundusze – raz dobrze wykonany projekt posłuży Twojej firmie przez wiele lat.

Gotowe materiały graficzne przygotowane na podstawie zaprojektowanej spójnej identyfikacji wizualnej marki. Na zdjęciu widoczne materiały i gadżety firmowe - teczka ofertowa, wizytówki, katalog
Poznaj

Nasze realizacje

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Każdy projekt identyfikacji wizualnej w Ansite wyceniamy indywidualnie. Cena uzależniona jest od poziomu skomplikowania i ilości projektowanych elementów graficznych.

Jednak jest to inwestycja, która szybko się zwraca. Otrzymasz projekt, który zbuduje spójny wizerunek Twojej marki, przyciągnie klientów i wzmocni rozpoznawalność. Zapraszamy na spotkanie, poznamy Twoje potrzeby i rozpoczniemy proces projektowy.

Projektowanie identyfikacji wizualnej jest dosyć złożonym procesem. Tworzymy język komunikacji z klientem, który musi być bardzo dobrze przemyślany. Projektowanie może trwać od kilka tygodni do kilku miesięcy, w zależności od zakresu, szczegółów projektu, ilości etapów i dostarczonych materiałów.

Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, po to, aby przyśpieszyć cały proces. Skontaktuj się z nami. Zapoznamy się zakresem prac i oszacujemy termin realizacji.

W Ansite projektowaniem identyfikacji wizualnej zajmują się profesjonaliści – graficy z wieloletnim stażem. Swoim doświadczeniem stworzą oryginalny i nowatorski projekt który zbuduje unikalny charakter marki.

Otrzymasz projekt złożony ze znaku graficznego, dedykowanej typografii i kolorystyki. Dajemy Ci gotowy klucz wizualny, który z łatwością będzie można przełożyć na kolejne działania projektowe.

Pliki zapisane w popularnych formatach (rozszerzeniach): jpg, png, tiff, eps, pdf, svg., dają możliwość swobodnego posługiwania się nimi w przyszłości. Otrzymaną identyfikację wizualną można z powodzeniem wykorzystać w dalszych działaniach reklamowych: tworzyć na jej podstawie elementy reklamowe do druku i do użytku w Internecie.

Identyfikacja wizualna zawiera m.in.: prezentację wizerunku w sieci, spójne materiały do publikacji (wizytówki, papier firmowy, teczki ofertowe, koperty firmowe), zasady stosowania materiałów firmowych, dopuszczalne i niedopuszczalne użycie elementów identyfikacji wizualnej