fotografia produktowa opole

Fotografia produktowa,
reklamowa i przemysłowa

Czy wiesz, że ponad 90% kupujących online dokonuje decyzji o zakupie na podstawie zdjęć i jakości?

Fotografia produktowa Opole
90
kupujących online dokonuje decyzji
na podstawie zdjęć

Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” za 2021 rok, aż 77% internautów kupuje online i większość z nich podejmuje tą decyzję właśnie pod wpływem zdjęć.

 

Bez względu na to jaką branżę reprezentujesz, fotografia reklamowa i produktowa, pozwoli Ci wejść do świata online i sprzedawać skuteczniej, lepiej, po prostu więcej.

 

mobirank.pl/2021/09/28/e-commerce-w-polsce-2021-77-proc-internautow-kupuje-online

Na czym polega fotografia produktowa i reklamowa?

 

Fotografia produktowa jest jedną z form fotografii reklamowej, w której za cel stawiamy jak najkorzystniejsze przedstawienie (i sprzedanie) fotografowanego produktu.

Packshoty
produktów

Zdjęcia produktów na białym tle lub bez tła (transparentne).

Fotografia reklamowa

Zdjęcia produktów na potrzeby kampanii reklamowych.

Fotografia produktowa

Fotografia dla e-commerce i sklepów internetowych.

Fotografia
przemysłowa

Fotografia zakładów produkcyjnych, magazynów, hal, linii produkcyjnych i inwestycji.

Fotografia
biznesowa

pozytywne budowanie wizerunku, atrakcyjne i wiarygodne przedstawienie Firmy, ludzi, biur.

Sesje
aranżowane

Stylizowane sesje kosmetyków, biżuterii, zegarków, caterignów dietetycznych, restauracji, producentów spożywczych, wędlin.

Studio fotograficzne Opole

Co to daje fotografia reklamowa? Dlaczego warto ją wykonać i gdzie można jej użyć?

 

  • podnoszą/oddają wartość Twojego produktu
  • zachęcają do zakupu, zwiększają sprzedaż
  • przy wyborze towaru lub usługi często liczy się pierwsze wrażenie i to jest silniejsze i poza kontrolą kupującego
  • złej jakości zdjęcia nie tylko nic nie wnoszą, ale także odpychają od zakupu
  • mniejszy współczynnik zwrotów i reklamacji, dobre, atrakcyjne i realistyczne odwzorowanie wpływa, że nie będzie czuł się oszukany,
  • mniej kłopotliwych zapytań klientów o szczegóły produktu (dobra fotografia powinna je wszystkie uchwycić)
  • klient kupując przez internet nie ma możliwości dotknięcia, przymierzenia, oceny, więc jak najlepiej to odwzorujemy, tym bardziej jest pewne, że klient dostał to co chciał
  • tym, że masz lepsze zdjęcia od konkurencji, wyróżniasz się na tle konkurencji i zwiększasz szansę na wybranie akurat ciebie
  • dobra sesja może dostarczyć materiałów do marketingu i kampanii reklamowych na wiele miesięcy
  • wykonanych zdjęć można użyć np. w stronie internetowej czy na głównym banerze
  • świetnie wypełniają treść medii społecznościowych (Facebook, Instagram, Linkedin)
  • niezbędne w e-commerce / sklepach interenetowych
  • podnoszą sprzedaż na portalach aukcyjnych takich jak Allegro, Ebay, Amazon
  • Twoje własne zdjęcia (nie skopiowane jak na pozostałych ofertach) wzbudzają wiarygodność
  • dobrym zdjęciem można zaciekawić odbiorcę, np. tym co się dzieje w firmie, kim są pracownicy, jak przebiega proces produkcji
  • realistyczne zdjęcia budują bliższą i bezpośrednią relację z klientami, wzbudzają też zaufanie
  • jak klienta nie przekona zdjęcie, nie przyciągnie, to nie przejdzie do dalszych szczegółów oferty

Potrzebujesz profesjonalnych fotografii reklamowych?
Zadzwoń +48 783 212 629

Nadal się zastanawiasz?
Pozwól, że przekonają Cię nie słowa,
a realne liczby
70

internautów
kupuje online

90

kupujących online podejmuje
decyzję na podstawie zdjęć

4

mniej czasu
na obsługę sprzedażową

Na co możesz liczyć w Ansite?

Doświadczenie
w fotografii reklamowej

  • wiemy jak fotografować by zdjęcia same sprzedawały
  • mamy doświadczenie w zdjęciach pod e-commerce / sklepy internetowe
  • wyciągamy detale z każdego fotografowanego przedmiotu

Postprodukcja

  • możliwe końcowe zdjęcia na białym tle, co ułatwia uniwersalne zastosowanie
  • zdjęcia poddajemy postprodukcji / retuszu, tak by były nieskazitelne i realistyczne

Studio fotograficzne

  • posiadamy własne studio fotograficzne, elementy, stoły, namioty, lampy, etc umożliwiające dowolne fotografie produktową
  • posiadamy dedykowane tła i dekoracje pod ujęcia specjalne
  • możemy wykonać dowolną aranżację zdjęć produktowych

Praca we własnym studio
lub u Klienta

  • wykonujemy zdjęcia u siebie w studio lub u Klienta
  • w przypadku zdjęć u klienta nie dezorganizujemy cyklu pracy (działamy w trakcie, dokumentując autentyczną produkcję, współpracę i skupienie pracowników oraz poszczególne etapy produkcji)

Jak powinny wyglądać dobre zdjęcia produktowe?

 

  • dobre zdjęcie przekonuje klienta do konkretnej akcji, np. spróbowania potrawy, albo zamówienia butów, czy udziału w akcji marketingowej
  • dobrze wykonana sesja pomaga wyciągnąć atuty i detale fotografowanego obiektu
  • fotografie produktowe powinny oddawać możliwie najwięcej cech produktu (podstawowych: takich jak wielkość, kształt, kolor, jak i tych, które ciężej oddać tylko i wyłącznie za pomocą zdjęć: takich jak faktura, materiał, waga produktu czy jakość wykończenia elementów). Chodzi o to, żeby można było „dotknąć wzrokiem” produkt.
  • zdjęcia w aranżacji powinny oddawać „klimat i styl” danego produktu, np. krem z aloesem, na tle liści aloesu, albo na gładkiej skórze dłoni
  • dobre zdjęcie powinno być poddane postprodukcji, niewielkim/realistycznym retuszu tak by wydobyć 140% piękna przedmiotu.
fotografia kosmetyków
fotografia jedzenia
fotografia do sklepów internetowych
fotografia przemysłowa

Kim są najczęściej nasi klienci?

 

  • małe, średnie i duże firmy
  • producenci (elektronika, urządzenia agd, rtv, narzędzia i maszyny, sprzęt sportowy, artykuły dla dzieci/dziecięce, wózki, kosmetyki, produkty spożywcze, akcesoria, elementy wykończeniowe, elementy dekoracyjne, próbki materiałów, produkty specjalistyczne
  • firmy potrzebujące pokazać możliwości produkcyjne, technologiczne, czy spedycyjne
  • pracownicy i członkowie zespołów, specjaliści przy pracy, stanowiska pracy, wnętrza biur.
sesje zdjęciowe kosmetyków

Fotografia reklamowa
– to się opłaca!

Dzięki dobrej fotografii, Twój klient nie kupuje kota w worku. Dzięki świadomej decyzji klienta oszczędzasz sobie późniejszej pracy związanej z obsługą zamówień (liczne telefony, zwroty, reklamacje czy też ogólne niezadowolenie klienta).

 

Atrakcyjne fotografia sprzeda nawet niezbyt okazałe w rzeczywistości hamburgery popularnej sieci fast food. Co prawda nie jesteśmy fanami aż tak dalekiej ingerencji, jednak ten przykład doskonale oddaje siłę i skuteczność dobrej fotografii reklamowej.

 

Dobre zdjęcia mogą stać się ikoną/symboliką chwil, jak np. Święty Mikołaj w kampanii świątecznej Coca-Cola, który to stałe wpisał się klimat świat (bez względu na to czy pijemy ten słynny napój czy też nie).

Co prawda dobra fotografia reklamowa swoje kosztuje, ale wydatki na nią zwracają się w szybkiej perspektywie i pamiętaj – nikt oprócz Ciebie nie dysponuje takimi właśnie zdjęciami.

Potrzebujesz fotografii produktu pod sklep lub stronę?
Porozmawiajmy +48 783 212 629

NASZE POZOSTAŁE USŁUGI:

Pozycjonowanie
stron www

wysoka pozycja w wyszukiwarce

Prowadzenie
social media

Facebook, Instagram

Studio
graficzne

sprzedażowe projekty

Logo
identyfikacja

projekty logotypu, brandbook

Reklama
w Internecie

promocja produktów i usług

5/5 - (157 opinii)