Reklama Google ADS

Skuteczna reklama Google Ads

Napis Google Ads na tle ekranu smartfonu z logotypem Google Ads

Stosujemy działania, które przynoszą realne efekty.
Zastosowanie precyzyjnego targetowania reklam, atrakcyjnych treści i optymalizacji kampanii pozwala na budowanie zasięgu, ale również na osiąganie zamierzonych celów biznesowych Twojej marki.

Napis Google Ads na tle ekranu smartfonu z logotypem Google Ads

Kampanie Google Ads

Realizujemy reklamę Google Ads dawniej nazywane Google AdWords dla różnego rodzaju firm. Optymalizujemy prowadzone kampanie, aby budżet reklamowy był wykorzystywany jak najbardziej wydajnie, a reklamy kierowały klientów do Twojego biznesu. Certyfikowany specjalista Google ADS zadba aby reklamy przynosiły dla Twojej firmy najlepsze korzyści.

Mamy doświadczenie w kampaniach:

Współpracuj z certyfikowanym partnerem Google

Jesteśmy oficjalnym partnerem Google. Dzięki bogatej wiedzy oraz umiejętnościom w zarządzaniu reklamami Google Ads status Google Partner potwierdza nasze sukcesy w zarządzaniu kampaniami Google Ads dla naszych klientów. Certyfikowani specjaliści Google ADS.

Zaufali nam​
Reklama Google Ads

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads przez Ansite to:

Młody mężczyzna w okularach oraz żółtej koszuli pisze na karteczce samoprzylepnej cele biznesowe podczas warsztatów strategicznych wokół działania w ramach kampanii Google Ads.

Kampania reklamowa zaplanowana pod kątem realizacji celów biznesowych

Zaplanujemy działania reklamowe w Google Ads od początku do końca tak, aby była jej skuteczność była ciągle na wysokim poziomie.

Najważniejsze w Google Ads jest realizacja celu biznesowego, stąd dobieramy typ kampanii reklamowej w zależności od potrzeb. 

Prawidłowo określimy grupę docelową, reklama trafi do właściwego grona odbiorców, zwiększając ilość zapytań prowadzących do zakupu.

Skuteczne treści reklamowe

Dostosowane do formatów reklamowych Google treści w postaci nagłówków, tekstów, grafik, wideo będą podstawą skuteczności prowadzonych kampanii. 

Wszystkie materiały reklamowe, które umieszczamy w Google Ads są opracowywane pod kątem spójności z Twoją marką, jak również aby były wyraziste i skuteczne. 

Tekst reklamy Google Ads przedstawiona na ekranie smartfonu oraz z elementami podkreślonymi zielonym kolorem potwierdzającym skuteczność reklamy
Uśmiechnięta kobieta sprawdzająca na swoim telefonie skuteczność swoich reklam w Google na podstawie zwiększonej widoczności swojej marki - dzięki dużej liczbie kliknięć oraz niskim koszcie CPC

Zwiększona widoczność Twojej marki

Wykorzystanie przez nas możliwości reklamowych Google Ads zapewnia bardzo szeroki zasięg.

Reklamy mogą być wyświetlane bardzo dużej liczbie odbiorców, jak również możemy targetyzować ich wyświetlanie pod kątem wąskich grup klientów docelowych. 

Regularna optymalizacja wyników

Prowadzone kampanie reklamowe Google Ads są regularnie optymalizowane pod kątem skuteczności wyświetlanych reklam.

Dostosowujemy zasoby reklamowe, ich ustawienia na podstawie rekomendacji, aby jak najlepiej wpasować się w wytyczne algorytmu Google – sprawi to, że skuteczność reklam będzie wyższa, a ich koszty zoptymalizowane.

Zebranie zarządu omawiającego z agencją marketingową możliwe zmiany do wdrożenia w celu zwiększenia skuteczności reklam Google Ads
Regularna optymalizacja wyników prowadzonych kampanii Google Ads poprzez zespół specjalistów przygotowujących jasne i zrozumiałe raporty

Raportowanie wyników prowadzonych kampanii

Twoje działania reklamowe będą stale monitorowane. Optymalizujemy kampanie reklamowe Google Ads pod kątem wyników osiąganych wcześniej, a także wdrażamy zmiany w celu poprawy skuteczności – wszystko omawiamy z Tobą w trakcie prowadzenia kampanii.

Otrzymasz raporty, które będą odpowiadać regularnie jakie poziomy osiągania założonych celów uzyskuje Twoja kampania reklamowa. 

Poznaj

Zalety kampanii Google Ads

Poznaj

Przykłady skutecznych kampanii

Kampanie reklamowe w Google Ads

Typy kampanii reklamowych Google Ads

kampania google Ads w sieci wyszukiwania

Kampania w sieci wyszukiwania (Search)

Kampania typu search to reklamy tekstowe, które wyświetlają się nad organicznymi wynikami w wyszukiwarce. 

Dzięki temu możesz docierać do osób aktywnie poszukujących Twoich produktów lub usług na podstawie powiązanych słów kluczowych.

Kampania w sieci reklamowej (Reklamy displayowe)

Reklamy displayowe zapewniają bardzo wysoką widoczność poprzez umieszczanie reklam w całej sieci reklamowej Google, obejmującej miliony witryn.

Ten typ kampanii wykorzystuje reklamę w formie banerów reklamowych, które doskonale realizują cele budowania świadomości oraz pozyskiwaniu potencjalnych klientów do swojej strony internetowej. 

Reklama displayowa google ads
Kampania Performance Max Google Ads

Kampania Performance Max

Kampania Performance Max zapewnia wielokanałowe dotarcie Twoich reklam do określonych odbiorców.

Reklamy Performance Max pozwalają na dostęp w jednej kampanii do wszystkich typów i zasobów reklamowych Google (Sieć wyszukiwania, Sieć reklamowa, Gmail, Youtube, Mapy, Discover). To znacząco zwiększa zasięg reklam i dotarcie krzyżowe (cross-network).

Kampania produktowa (Google Shopping)

Ten typ kampanii reklamowej jest doskonały dla wszelkich sklepów e-commerce oraz biznesów, których nadrzędnym celem jest sprzedaż produktów. 

Dzięki takim reklamom Twoje produkty będą wyświetlać się nad wynikami wyszukiwań oraz w zakładce Zakupy Google. Pomoże to zbudować świadomość marki produktów oraz zwiększyć poziom zakupów Twojego sklepu internetowego.

 

Kampania produktowa Google shipping
Kampania reklamowa wideo w YouTube

Kampania wideo na Youtube

Youtube to druga najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa na świecie. Zapewnia to dotarcie do osób szukających konkretnych treści, które powiązane są tematycznie z Twoim biznesem.

Format multimedialny w postaci filmów reklamowych zapewnia w atrakcyjny sposób budowanie zasięgu marki oraz jej świadomości, a inne formaty wideo umożliwiają zwiększenie zainteresowania reklamowanej oferty.

Remarketing

Zwiększanie finalizacji zakupów oraz poprawa wyników sprzedażowych. To umożliwia kampania remarketingowa, która dzięki odpowiedniemu kierowaniu na osoby, które np. porzuciły koszyk na sklepie internetowym będą mogły powrócić do zakupu z reklamy remarketingowej. 

Ta kampania na podstawie zebranej listy remarketingowej dotrze do osób, które w ten sposób mogą stać się Twoimi kolejnymi klientami.

 

Remarketing reklamy do klientów, którzy nie zakupili produktów lub usług
Skuteczne reklamy w Google Ads

Cele kampanii Google Ads

Kompleksowo wspieramy firmy — Poznaj inne nasze usługi

Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
projektowanie logo
identyfikacja wizualna dla producenta mebli blue design
Sklep internetowy WooCommerce: widok wersji mobilnej. Koszyk, lista ulubionych produktów, menu
Przedstawienie różnych elementów i widoków strony mobilnej dla projektu strony www firmy Platech
Programista pracujący nad administracją stron internetowych
Napis Google Ads na tle ekranu smartfonu z logotypem Google Ads
Nagłówek Facebook Ads na tle ekranu telefonu komórkowego z wyświetlanym postem sponsorowanym Facebook Ads
Pozycjonowanie stron internetowych przez specjalistę ds. reklamy online na laptopie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kampanie reklamowe w Google Ads umożliwiają dotarcie do osób aktywnie poszukujących danego produktu lub usługi (płatne wyniki w sieci wyszukiwania) lub przeglądających strony internetowe (reklama displayowa). 

Do kampanii Google Ads dodajemy wymagane zasoby reklamowe – teksty, grafiki, które kierować będą docelowo na stronę Twojego biznesu lub sklepu e-commerce. 

Koszt kampanii reklamowych w Google Ads wynika z ustalonego budżetu – nasza rekomendacja dotycząca budżetu wynika z analizy konkurencyjności słów kluczowych czy branży. Zalecane budżety reklamowe to minimum 3000 zł miesięcznie, a koszt obsługi kampanii zaczyna się już od 800 zł.

Kampanie reklamowe Google Ads prowadzimy na podstawie zapotrzebowania wynikającego z celów biznesowych.

Określamy na tej podstawie czy będziemy realizować kampanię w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, kampanię produktową (w przypadku sklepów e-commerce) czy też reklamę Performance Max, która będzie kompleksowo uwzględniać wszystkie formy w celu maksymalizacji zasięgu Twoich reklam. 

Zdecydowanie tak. Kampania reklamowa Google Ads jest opłacalna, a jej efekty przekładalne na cele biznesowe. Zaplanowanie, wdrożenie, a później dalsza optymalizacja reklam pozwala na uzyskanie wyników, które skalą znacznie przeważają nad innymi formami reklamy online. 

Kampania reklamowa Google Ads będzie obsługiwana przez certyfikowanych specjalistów w zakresie reklamy internetowej.