Kampanie Google Ads, Google AdWords
Skuteczna reklama Google Ads
Stosujemy działania, które przynoszą realne efekty.
Zastosowanie precyzyjnego targetowania reklam, atrakcyjnych treści i optymalizacji kampanii pozwala na budowanie zasięgu, ale również na osiąganie zamierzonych celów biznesowych Twojej marki.
Kampanie Google Ads
Realizujemy kampanie reklamowe Google Ads dawniej nazywane Google AdWords dla różnego rodzaju firm. Optymalizujemy prowadzone kampanie, aby budżet reklamowy był wykorzystywany jak najbardziej wydajnie, a reklamy kierowały klientów do Twojego biznesu. Certyfikowany specjalista Google ADS zadba aby reklamy przynosiły dla Twojej firmy najlepsze korzyści.
Mamy doświadczenie w kampaniach:
- kampanie reklamowe z celem zwiększenia sprzedaży
- kampanie reklamowe z celem maksymalizacji konwersji
- kampanie reklamowe z celem zwiększenia zwrotu z nakładów reklamy (ROAS)
Współpracuj z certyfikowanym partnerem Google
Jesteśmy oficjalnym partnerem Google. Dzięki bogatej wiedzy oraz umiejętnościom w zarządzaniu reklamami Google Ads status Google Partner potwierdza nasze sukcesy w zarządzaniu kampaniami Google Ads dla naszych klientów. Certyfikowani specjaliści Google ADS.
Zaufali nam
Kampanie reklamowe Google Ads
Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads przez Ansite to:
Kampania zaplanowana pod kątem realizacji celów biznesowych
Zaplanujemy działania reklamowe w Google Ads od początku do końca tak, aby była jej skuteczność była ciągle na wysokim poziomie.
Najważniejsze w Google Ads jest realizacja celu biznesowego, stąd dobieramy typ kampanii reklamowej w zależności od potrzeb.
Prawidłowo określimy grupę docelową, reklama trafi do właściwego grona odbiorców, zwiększając ilość zapytań prowadzących do zakupu.
Skuteczne treści reklamowe
Dostosowane do formatów reklamowych Google treści w postaci nagłówków, tekstów, grafik, wideo będą podstawą skuteczności prowadzonych kampanii.
Wszystkie materiały reklamowe, które umieszczamy w Google Ads są opracowywane pod kątem spójności z Twoją marką, jak również aby były wyraziste i skuteczne.
Zwiększona widoczność Twojej marki
Wykorzystanie przez nas możliwości reklamowych Google Ads zapewnia bardzo szeroki zasięg.
Reklamy mogą być wyświetlane bardzo dużej liczbie odbiorców, jak również możemy targetyzować ich wyświetlanie pod kątem wąskich grup klientów docelowych.
Regularna optymalizacja wyników
Prowadzone kampanie reklamowe Google Ads są regularnie optymalizowane pod kątem skuteczności wyświetlanych reklam.
Dostosowujemy zasoby reklamowe, ich ustawienia na podstawie rekomendacji, aby jak najlepiej wpasować się w wytyczne algorytmu Google – sprawi to, że skuteczność reklam będzie wyższa, a ich koszty zoptymalizowane.
Raportowanie wyników prowadzonych kampanii
Twoje działania reklamowe będą stale monitorowane. Optymalizujemy kampanie reklamowe Google Ads pod kątem wyników osiąganych wcześniej, a także wdrażamy zmiany w celu poprawy skuteczności – wszystko omawiamy z Tobą w trakcie prowadzenia kampanii.
Otrzymasz raporty, które będą odpowiadać regularnie jakie poziomy osiągania założonych celów uzyskuje Twoja kampania reklamowa.
Poznaj
Zalety kampanii Google Ads
- Trafność - odpowiednie kierowanie reklam pozwala nam na wyświetlanie reklam odpowiednim grupom docelowych i docieranie z komunikatem reklamy do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych wykonaniem działania docelowego określonego w kampanii reklamowej Google Ads.
- Kontrola - reklamy w Google, które ustawiamy możemy dostosować pod swoje preferencje. Daje nam to kontrolę pod takimi względami jak budżet, koszt kliknięcia, słowa kluczowe, wygląd reklam displayowych etc.
- Skuteczność - kampanie Google Ads zapewniają nam wysoką skuteczność i to za skuteczne dotarcie reklamy jedynie ponosimy koszt.
- Mierzalność wyników - panel Google Ads umożliwia nam jasne i klarowne analizowanie prowadzonych kampanii reklamowych, co zapewnia pewność i mierzalność osiąganych wyników prowadzonych działań marketingowych.
Poznaj
Przykłady skutecznych kampanii
Kampanie reklamowe w Google Ads
Typy kampanii reklamowych Google Ads
Kampania w sieci wyszukiwania (Search)
Kampania typu search to reklamy tekstowe, które wyświetlają się nad organicznymi wynikami w wyszukiwarce.
Dzięki temu możesz docierać do osób aktywnie poszukujących Twoich produktów lub usług na podstawie powiązanych słów kluczowych.
Kampania w sieci reklamowej (Reklamy displayowe)
Reklamy displayowe zapewniają bardzo wysoką widoczność poprzez umieszczanie reklam w całej sieci reklamowej Google, obejmującej miliony witryn.
Ten typ kampanii wykorzystuje reklamę w formie banerów reklamowych, które doskonale realizują cele budowania świadomości oraz pozyskiwaniu potencjalnych klientów do swojej strony internetowej.
Kampania Performance Max
Kampania Performance Max zapewnia wielokanałowe dotarcie Twoich reklam do określonych odbiorców.
Reklamy Performance Max pozwalają na dostęp w jednej kampanii do wszystkich typów i zasobów reklamowych Google (Sieć wyszukiwania, Sieć reklamowa, Gmail, Youtube, Mapy, Discover). To znacząco zwiększa zasięg reklam i dotarcie krzyżowe (cross-network).
Kampania produktowa (Google Shopping)
Ten typ kampanii reklamowej jest doskonały dla wszelkich sklepów e-commerce oraz biznesów, których nadrzędnym celem jest sprzedaż produktów.
Dzięki takim reklamom Twoje produkty będą wyświetlać się nad wynikami wyszukiwań oraz w zakładce Zakupy Google. Pomoże to zbudować świadomość marki produktów oraz zwiększyć poziom zakupów Twojego sklepu internetowego.
Kampania wideo na Youtube
Youtube to druga najbardziej popularna wyszukiwarka internetowa na świecie. Zapewnia to dotarcie do osób szukających konkretnych treści, które powiązane są tematycznie z Twoim biznesem.
Format multimedialny w postaci filmów reklamowych zapewnia w atrakcyjny sposób budowanie zasięgu marki oraz jej świadomości, a inne formaty wideo umożliwiają zwiększenie zainteresowania reklamowanej oferty.
Remarketing
Zwiększanie finalizacji zakupów oraz poprawa wyników sprzedażowych. To umożliwia kampania remarketingowa, która dzięki odpowiedniemu kierowaniu na osoby, które np. porzuciły koszyk na sklepie internetowym będą mogły powrócić do zakupu z reklamy remarketingowej.
Ta kampania na podstawie zebranej listy remarketingowej dotrze do osób, które w ten sposób mogą stać się Twoimi kolejnymi klientami.
Skuteczne reklamy w Google Ads
Cele kampanii Google Ads
- Ruch w witrynie
- Zwiększenie świadomości marki
- Potencjalni klienci
- Sprzedaż
- Promowanie aplikacji
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Kampanie reklamowe w Google Ads umożliwiają dotarcie do osób aktywnie poszukujących danego produktu lub usługi (płatne wyniki w sieci wyszukiwania) lub przeglądających strony internetowe (reklama displayowa).
Do kampanii Google Ads dodajemy wymagane zasoby reklamowe – teksty, grafiki, które kierować będą docelowo na stronę Twojego biznesu lub sklepu e-commerce.
Koszt kampanii reklamowych w Google Ads wynika z ustalonego budżetu – nasza rekomendacja dotycząca budżetu wynika z analizy konkurencyjności słów kluczowych czy branży. Zalecane budżety reklamowe to minimum 3000 zł miesięcznie, a koszt obsługi kampanii zaczyna się już od 800 zł.
Kampanie reklamowe Google Ads prowadzimy na podstawie zapotrzebowania wynikającego z celów biznesowych.
Określamy na tej podstawie czy będziemy realizować kampanię w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, kampanię produktową (w przypadku sklepów e-commerce) czy też reklamę Performance Max, która będzie kompleksowo uwzględniać wszystkie formy w celu maksymalizacji zasięgu Twoich reklam.
Zdecydowanie tak. Kampania reklamowa Google Ads jest opłacalna, a jej efekty przekładalne na cele biznesowe. Zaplanowanie, wdrożenie, a później dalsza optymalizacja reklam pozwala na uzyskanie wyników, które skalą znacznie przeważają nad innymi formami reklamy online.
Kampania reklamowa Google Ads będzie obsługiwana przez certyfikowanych specjalistów w zakresie reklamy internetowej.