Key Visual

Klucz wizualny Twojej marki

Zbuduj silną marką i jej wizerunek niezależnie od nośników i form reklamowych. Zaprojektowanie Key Visual to element kluczowy, który ma budować skojarzenie z Twoją marką.

Zaufali nam
Czarne logo firmy All Windows
Czarne logo firmy K2 Biznes
Key Visual

Projektowanie Key Visual w Ansite to:

Grafika przedstawiająca odbicia światła na twarzy kobiety

Motyw przewodni marki czyli Key Visual to przede wszystkim rozpoznawalność marki na rynku – niezależnie w jakiej branży działasz, Twoja marka musi być kojarzona.

Dobrze zaprojektowany Key Visual marki kreuje skojarzenia motywu przewodniego z Twoją firmą, wartościami czy nawet zakresem ofertowym. 

Key Visual produktów

Wyróżnik wizualny to klucz do sukcesu – zwłaszcza, gdy jesteś jednym z wielu produktów na półce.

Aby konsument mógł odróżnić Ciebie i Twoją ofertę produktów od konkurencji, a także zdecydować się na ich zakup, asortyment powinien posiadać zaprojektowany i nawiązujący do reszty brandingu klucz wizualny. 

Projektowanie opakowań produktowych zrealizowanych przez studio graficzne
Księga znaku firmy doradztwa finansowego

Czytelne zakomunikowanie wartości Twojej marki to proces, który wymaga sporego nakładu pracy. Cena key visuala nie wynika z samej kolorystyki czy typografii, ale synergicznego efektu połączenia wszelkich elementów brandingowych. 

Koszt projektu Key Visual zależny jest od np. specyfiki branży, w której działasz i motywów przewodnich firm konkurencyjnych.

Skontaktuj się z nami, aby wycenić key visual dla Twojej firmy.

Przykłady Key Visual

Realizowaliśmy wiele kompleksowych projektów brandingowych, które zawierały także systemy komunikacji wizualnej.

Sprawdź nasze realizacje i zostań naszym nowym Klientem!

Wizualizacja czapki z logo firmowym
Poznaj

Nasze przykładowe realizacje

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

To system komunikacji wizualnej, który zawiera główny motyw przewodni (lub klucz wizualny -> Key Visual) przedstawiający w jak najbardziej spójny sposób wartości Twojej marki, produktów lub oferty. 

  • Spójność: Key Visual powinien być zaprojektowany spójnie z Twoją marką, logo i całym brandingiem
  • Rozpoznawalność: Key Visual ma być łatwo rozpoznawalny i kojarzony z daną marką lub produktem.
  • Estetyka: Motyw przewodni marki powinien być atrakcyjny wizualnie i oddziaływać na emocje odbiorców.
  • Uniwersalność Powinien być dostosowany do różnych nośników i kanałów komunikacji, takich jak reklamy drukowane, internetowe, telewizyjne, czy outdoorowe.

Tak, podpisujemy transparentną umowę na wykonanie projektów graficznych bądź stałej współpracy graficznej, która gwarantuje Ci przekazanie pełni praw majątkowych i własnościowych do wykonanych projektów dla Twojej firmy. 

Wszystko zależne jest od zakresu zleconych prac graficznych. W przypadku np. wizytówek firmowych może to potrwać około 1 dzień, a w przypadku rozbudowanych katalogów ofertowych nawet kilka miesięcy.

Tak, podczas całego procesu projektowego lub stałej obsługi graficznej firmy kontaktuje się przypisany grafik, z którym możesz omawiać na bieżąco wszelkie zmiany i działania w ramach projektowania graficznego.

Przewidywane są poprawki w nielimitowanej ilości. 

W ramach wykonanych prac graficznych zawsze przekazujemy komplet plików gotowych do druku.

Tak, zamówione projekty graficzne w naszym studiu możemy za Ciebie zlecić do naszych sprawdzonych drukarni, z którymi współpracujemy. Zamówione druki przyjdą bezpośrednio kurierem na wskazany adres Twojej firmy.